Sagena informatički inženjering d.o.o. pruža tehničku podršku uz pomoć tehnoloških i servisnih rješenja koja smanjuju rizik ugrađen u poslovanje naših klijenata. Rizike rješavamo omogućujući kupcu da upravlja sigurnošću, raspoloživošću i performansama informacijske tehnologije od klijenata pa sve do srži mreže.
Naša vlastita Mcafee SLA tehnička podrška nadopunjuje McAfee Gold Technical Support koji se, iako prvoklasan, sastoji od baze znanja, internet komunikacije i telefonske podrške na engleskom jeziku. Zbog toga na temelju zahtjeva korisnika Sagena na hrvatsko tržište donosi kompletnu SLA tehničku podršku kako telefonsku tako i na lokaciji korisnika.
Kako biste jednostavno i brzo uveli svoje poduzeće u informacijsko doba i iskoristili sve njegove prednosti, te time poboljšali svoje poslovanje, Sagena nudi konzultantske usluge na području primjene i upravljanja informacijsko-komunikacijskim tehnologijama.
Osim bogatog iskustva i znanja koje smo stekli proteklih godina, u radu s našim korisnicima, kontinuirano educiramo naše zaposlenike kako bi u potpunosti bili upućeni u trenutna zbivanja, što nam omogućuje da nudimo i usluge savjetovanja, budući da naši konzultanti imaju široko znanje iz područja informacijsko-komunikacijskih tehnologija.
Naše konzultantske usluge usmjerene su prema unapređenju korištenja informatike u poduzeću, kako bi informatika postala strateški partner u razvoju poduzeća i pridonijela povećanju konkurentnosti na današnjem dinamičnom tržištu.
Implementacija novih Mcafee rješenja može biti velik izazov za tvrtku, a naši certificirani ljudi u tome vam mogu pomoći. Pomoći ćemo vam pri instalaciji i optimiziranju kako biste vidjeli punu snagu Mcafee proizvoda. Naši stručnjaci s višegodišnjim iskustvom nude vam planiranje, implementaciju i podršku za sve Mcafee proizvode. Naše su prednosti:
• Tim stručnjaka, od dizajnera i projektanata do tehničara
• Dugogodišnje iskustvo u implementaciji
• Odlično poznavanje Mcafee proizvoda
• Dokazano najbolja iskustva iz prakse
• Pristup globalnim resursima za najveće implementacije
• Prijava kvara hardverskog uređaja vrši se na tehničku podršku Sagene.
• Tehnička podrška pokušava telefonski riješiti problem.
• U slučaju neuspjeha specijalisti Sagene zamjenjuju hardver na lokaciji korisnika u roku od 2 sata.• Svi troškovi rada i hardvera idu na teret Sagene
• Smanjuju se ispadi sustava
• Povrat investicije sa bržim rješavanjem problema
• Poboljšavaju se performanse i pouzdanost koje dovode do povećane produktivnosti u cijeloj tvrtki
• Pristup timu za tehničku podršku Sagene omogućuje brzo i efikasno rješavanje problema koje nisu uspjeli rješiti ljudi iz internet tehničke podrške
• Optimiziranje performansi sistema i mreže omogućava bolje posluživanje dnevnih poslovnih aktivnosti
• Izlazak na lokaciju tehničkog osoblja u roku 4 sata i rješavanje problema do konačnog rješenja.• 12 dana godišnje izlazak na lokaciju korisnika zbog tehničkih problema ili konzultacija za unapređenjem korištenja instaliranog softvera
• U slučaju nemogućnosti otklanjanja problema uspostaviti će se privremena alternativna rješenja koja kupcu omogućavaju nastavak normalnog rada
• Točno određen specijalista imenom i prezimenom koji vodi brigu o Korisniku
• Instalacija i testiranje svih novih verzija softvera
• Besplatna jednodnevna edukacija za nove verzije softvera
• Svi troškovi idu na teret Sagene informatički inženjering d.o.o.